ארונות הזזה וארונות בגדים עם דלתות הזזה

ארונות בגדים עם דלתות הזזה

רכישת ארונות הזזה וארונות בגדים עם דלתות הזזה היא ללא ספק אחת הבחירות המרתקות שיצא לנו לסקור.

מדובר בארון אשר חלקו הקדמי הוא חלק אומנותי מאד, מודפס, עתיר זכוכית, וגם אם מזמינים בגרסת עץ, מדובר על אחד העצים הדקורטיביים ביותר. לכן, עם מצאי כה רחב של עיצובים ודאי שתזדקקו להדרכה קצרה שתסייע בהתאמת הארונות לבתים שלכם. כמו כן, ישנו ממד הנפח. רוב ארונות ההזזה וארונות בגדים עם דלתות הזזה  ניתנים לחציבה בקיר, ונשאלת השאלה האם זה אפשרי בביתכם, ואם כן – כמה? האם כל מי שניתן לחצוב לו בקירות הבית צריך להזמין ארון הזזה?

חציבה בבית הלקוח – כך תדעו אם תוכלו או לא תוכלו להזמין ארון הזזה חצוב

ארון הזזה חצוב מינימלי הוא ארון בעומק 60 ס"מ. משמע שתצטרכו לחצוב בקיר לפחות 80 ס"מ להטמעת הארון. לא בכל קיר חציבה מסוג כזה בכלל אפשרית, וגם קירות עבים הנדמים כקירות בהם ניתן לחצוב עשויים להיות קירות בהם עוברת תשתית חשמל או מים, מה שהופך את רעיון החציבה לקשה עד בלתי אפשרי. לכן, חשוב להזמין מומחה חציבות מטעם חברת ארונות הזזה אשר יבחן את סביבתכם ויסייע לכם להגיע לתובנה אם ניתן או לא ניתן לחצוב, ואם כן – הוא גם יספק לכם מידע על ארונות בגדים עם דלתות הזזה עם ממדי עומק שתוכלו להביא הביתה ולא תיווצר טעות כלשהי. לא כל ארון יכול להתאים עבור כל חדר וכל בית, לכן יש צורך לבדוק האם דגם הארון שהנכם מעוניינים בו הוא אכן דגם שיתאים לביתכם. ישנם סוגים רבים ודוגמאות רבות של ארונות בגדים בין אם מדובר בדגמים רגילים או בדגמים מתקדמים יותר כמו ארונות הזזה.

התאמה עיצובית של ארונות הזזה

השאלה הראשונה שתצטרכו לשאול את עצמכם היא האם הארון בכלל מתאים לעיצוב הבית. ישנה חשיבות בהתאמת מראה הארון לעיצוב הבית משום שבאופן זה הבית מקבל את המראה הנוכחי הנכון והמרשים. אם התשובה היא חיובית, משמע שתצטרכו להחליט כעת על הטקסטורה שלו: האם הארון מבריק מדי ועל כן עשוי להיות מסנוור אם סביבתו המיועדת בבית חשופה לשמש, או שמא מדובר בארון מט אשר הגוון שלו הוא שנדרש באותה סביבה. כמובן שאם מדובר בסביבה חשוכה, ההיפך הוא הנכון: ארון מבריק דמוי מראה, או ארון מראה ממשי הם הנדרשים, וארון מט עשוי להיות לא כל כך מתאים. במידה ובחרתם ארון זכוכית, אין צורך להינעל דווקא על ארון מראה שקוף. ניתן להזמין את המראה גם בצבעים אחרים, ואפילו לבחור ויטראז'ים, זכוכיות מודפסות המכילות דיוקן או גרפיקה על אותו ארון.

למידע נוסף על ארונות הזזה ניתן לפנות אלינו ולקבל את כל הפרטים המתבקשים לפני הקנייה! ובמיוחדת לקוראי האתר אתם מקבלים הטבה ייחודית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *