סלון פינתי – מתי כן מומלץ לרכוש ומתי לא

סלון פינתי

בבואכם לעצב את הסלון בביתכם, יש לקחת בחשבון לא מעט שיקולים: סגנון העיצוב של שאר החדרים בבית, גודל הסלון, כמות האור שיש בסלון וכמובן את טעמכם האישי.

כאשר בסופו של דבר, כל ההחלטות של עיצוב הסלון מתנקזות להחלטה אחת עיקרית: בחירת מערכת ישיבה. כיום, סלון פינתי נהיה הצעקה האחרונה בתחום הסלונים כאשר הוא אופנתי ומודרני במיוחד. אך יש לזכור, כי לא לכולם מתאים סוג זה של סלון, ולפני שרצים וקונים סלון פינתי יש לבדוק האם אתם נמנים עם האנשים שזה מתאים להם או עם אלו שלא. אומנם יהיו אנשים אשר יעדיפו סלון פינתי בביתם אך גם מלא אנשים מעדיפים סלון רגיל.

למי יתאים סלון פינתי

אם אתם משפחתיים, חמים, אוהבי לארח, תופסים מחלל הסלון כחלל מאחד ומזמין – סלון פינתי הוא הסלון המתאים בשבילכם. סלון פינתי יוצר אווירה חמימה למדי, וזאת בגלל שהוא משאיר פחות פינות פנויות בחדר. תפיסת לפחות פינה אחת בחדר על ידי הספה, גורמת לזרימת אנרגיות מרבית בסלון ובכך גם להרגשה חמימה ולזרימה טובה בין כל הנוכחים בחדר. בשל כך, הדבר הכי טוב שניתן לעשות כאשר בוחרים סלון פינתי, הוא לבחור אותו בצבע בהיר, מה שישתלב נהדר עם החמימות והרוך שהוא גם ככה משדר. סלון פינתי בצבע אפור, ורוד עתיק, בז' או כל צבעי הפסטל שהם, יהיו מושלמים עבור כך וישדרו רוגע אינסופי. כל אלו אשר רוכשים סלון פינתי מעניקים בכך לביתם מראה נפלא, חלל אזור הסלון הופך להיות מסוגנן בסגנון נפלא ואכן זוהי שאיפתם של אנשים רבים שכן כל אדם רוצה שביתו יהיה מסוגנן בצורה יפה.

למי זה לא יתאים

כאמור, סלון פינתי לא מתאים לכל אחד. אם מטרתכם היא לא ליצור מהסלון חלל מזמין וחמים, אלא חלל יותר עיצובי וגנדרני, כדאי לכם לבחור בסלון אחר. הללו אשר רוצים להעניק לביתם מראה של סלון מעוצב וגנדרני יכולים גם לרכוש פריטים משלימים אשר גורמים לעיצוב המושלם והנדרש.

גם אם אתם כן נמנים אם האנשים שרוצים סלון פינתי לכאורה, אם חלל הסלון שלכם הוא קטן מאוד, הבחירה בסלון פינתי תקטין אותו יותר, מה שיקנה לו מראה צפוף ודחוס למדי, משום שהסלון הפינתי תופס חלל די נכבד מאזור הסלון. בנוסף, אל תיכנעו לרצון לשים סלון פינתי גם אם הוא אינו מתאים לסגנון העיצובי בביתכם. התוצאה תהיה מבולגנת, עמוסה ומאוד לא ברורה, וזו בדיוק המטרה ההפוכה שאתם רוצים להשיג. או במילים אחרות – גם אם אתם מאוד רוצים סלון פינתי, בדקו שגם הבית שלכם רוצה אותו, לאחר שהחלטתם ובחרתם שאתם רוצים סלון פינתי אזי כל אשר נשאר זה לבחור את הסגנון והעיצוב שיתאים ביות לביתכם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *