מערכות ישיבה דקורטיביות על פי עיצוב בית הלקוח

מערכות ישיבה

רכישת מערכות ישיבה בהתאמה לצרכי הלקוח אינה מהווה תהליך קל, אך ניתן לייעלו באמצעות מספר פרמטרים.

אלו, יאפיינו את מערכת הישיבה שלכם מכל זווית, ויאפשרו לכם לבחור מערכות ישיבה המתאימות לבתים שלכם ומאפשרות מגורים תקינים ומענגים מאד.

צורת סידור המערכת – בלב החדר או בפינה?

זו השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם. מערכות ישיבה פינתיות יהיו אידאליות בבתים בהם מבקשים להאדיר את עיצוב הרצפה, שכן דחיקת רהיטים לפינה חושפת יותר אריחי ריצוף. כמו כן, בבתים קטנים בהם אין מנוס מהבאת מערכות ישיבה פינתיות – הפתרון נדרש על מנת לפנות מקום ולהפוך את הבית הקטן שלכם למקום שקל להתנהל בו. כמובן שבבתים מאד גדולים או בבתים בהם הרצפה מעוצבת בנוסח סטנדרטי הבחירה יכולה להיות גם במערכת ישיבה רגילה, המוטמעת בגו-החדר ולא בפינתו.

עיצוב הצורה של מערכת הישיבה

מערכות ישיבה יכולות להיות עגולות או מרובעות. ממש כשם שבחרתם משקופים לדלת ומסגרות לחלון כך העסק עובד כשבוחרים מערכות ישיבה. בבתים בהם העיצוב העגול נראה לעין ובולט מאד, ברי אפוא, כי גם מערכות ישיבה יצטרכו להיות עגולות, הן בשולחן והן בספות ובכורסאות. בבתים בהם המרובע היא הצורה השלטת באובייקטים הביתיים, מובן כי מערכות ישיבה מרובעות יהיו הפתרון לבעיה שלכם.

עיצוב הגוון של מערכת הישיבה

עיצוב הגוון דומה מאד במהותו לעיצוב הצורה: יש להתחקות אחר המראה הגוני של הבית ובפרט של החדר בו תוטמע מערכת הישיבה. אם אותו חדר מעוצב בסגנון כפרי, עם עצים, קירות חומים שולחנות כתומים וכד', תתאים מערכת ישיבה בסגנון כפרי בצבעים אלה. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון המודרני, על טהרת הצבע הלבן והפרזול הכסוף, מובן כי מערכות ישיבה מודרניות בצבעים כמו כחול, וורוד או לבן יהיו אלו שיתאימו יותר לעיצוב הבית.

בחירת חומר הגלם של מערכות ישיבה

זהו נושא שלא רבים מכירים, ולכן חשוב לקרוא זאת אם את לא רוצים להחליף את מערכות הישיבה שלכם לעתים תכופות. מי שסלונו חשוף מאד לשמש יוקדת צריך, לעניות דעתנו, להעדיף מערכות ישיבה מבד על פני עור בשל הימנעות מיותרת מקימוטי עור הנגרמים על ידי השמש. לעומת זאת, כאשר עסקינן במערכות ישיבה שישרתו סביבה בה יש צבירה לא מבוטלת של אבק (למשל אם אתם גרים בדירה שכורה מוזנחת) מערכות ישיבה מעור יהיו לרוב הפתרון, למעט דגמים ספורים של מערכות ישיבה מבד שאינן צוברות אבק, כמו למשל מערכות מבד ה- האלופייבר המוכר והידוע.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *