ארונות – מגוון גדול לכל מטרה

פטיש, בורג, מפתח ברגים

עם מגוון כל כך גדול לכל מטרה ובכל סגנון של עיצוב או אחסון, אין ספק כי היום אין זה קל לבחור ארונות לאור השפע הסוחף הקיים בחנויות הריהוט הרבות, ברשתות או באתרי האינטרנט.

יחד עם זאת עקב הריבוי של סוגי ארונות, מוטב מאד לבחור באופן זהיר וקפדני כל ארונות שתרצו לרכוש גם אם בתחילה אהבתם ארון מסוים עקב מראהו החיצוני. אחרי הכל ארונות אמורים לאחסן את הפריטים החשובים לכל מאד- כל תכולת הבגדים שלכם, חפצים שונים בעלי ערך, את כל חפצי הילדים, מצעים ושמיכות, חליפות יקרות או כל פריט חשוב אחר.

לא למהר בהזמנת הארון

מוטב לא לרכוש ארונות כלאחר יד, אם בלחיצת כפתור מהירה, ולגלות לאחר מכן כי גודל הארון אינו כפי שחשבתם, וגם הצבע פחות מתאים וכן סוג החומרים. ארונות רבים עלולים לא להיות עמידים באיכותם מול טמפרטורות של לחות בקיץ או לשמור על איכות הבגדים באופן האידיאלי ביותר, גם לצבע הארון שנבחר ולגודלו יכולה להיות השפעה רבה על העיצוב בחלל החדר כולו, ובייחוד חשוב יהיה לנצל כל סנטימטר קיים כל עוד ישנו מקום בחדר בכדי לשלב ארון גדול יותר ובעל מידות מדויקות מאד.
ניתן לקבל השראה מארונות מעוצבים של דיזיין2איזי

מטר , פס מטר, סרט מטר
לקיחת מידות מדויקת חוסכת בעיות בהמשך

ניצול מקסימלי של השטח

ארון גדול דיו או עם אפשרות חכמה לניצול כל חלק בחלל בו יוצב, יוכל להיות פרקטי מאד, למשל ניתן יהיה למצוא בו פינות נוספות כדי לאחסן את כל זוגות הנעליים הרבות או עוד חלל גדול בו ניתן יהיה לאפסן את שמיכות החורף הכבדות. מצד שני חשוב יהיה לא ליצור עומס רב מדי, ובייחוד כאשר מדובר בחדרי ילדים, שם למרות הריהוט יש להשאיר מקום רב לחלל פתוח יותר, כדי להניח שטיח גדול, כדי לאפשר לילדים לשחק בנוחות בחדרם, ולכן בחדרי ילדים ניתן לשלב כמה פתרונות אחסון יחד למראה הרמוני ונעים יותר, למשל להציב ארון שתי דלתות עם שידת משחקים נוספת  או ארונית קטנה לאחסון הצעצועים השונים. חדרי הילדים נוטים ליותר אי סדר ולעיתים עדיף האחסון בכמויות קטנות בכמה מוקדים מאשר להציב בחדרי ילדים ארונות גדולים מאד.  

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *