ארון דלתות – ניצחון הנוחות

דלתות, ארונות

עולם העיצוב עובר תהפוכות ושינויים מדי פעם לפעם וטוב שכך

תהפוכות אלה לעתים נראות לנו מוזרות תחילה אך לאחר זמן מה אנו מתרגלים לשינויים שהתרחשו ואף מתחילים לאהוב אותם. לא כך קרה עם הטרנד של ארונות אחסון ללא דלתות.

ארונות אחסון ללא דלתות נכנסו לתודעה שלנו לפני כעשור

טרנד זה בא יחד עם החזון של מעצבי דירות היוקרה ליצור חדר שכל כול הוא ארון – חדר ארונות. חדר הארונות נתן ללקוחותיו תחושה של סיבוב בחנות בו אתה יכול לבחור את הבגד הרצוי לא חיפוש מיותר ולמעשה הכל נגלה לנגד עיניך.

חשיבה זו של ארון בלי דלתות הייתה מיוחדת וחדשנית אך לא תפסה חלק אינטגרלי ומשמעותי בעולם הארונות בעולם. אנשים רבים אשר היו רגילים לארון בלי דלתות התלהבו תחילה מהרעיון החדשני אך לאחר זמן מה רוב הלקוחות שבחור בארון שכזה עברו שוב לארון דלתות.

ארון עם דלתות אמנם לא מאפשר לנו את החוויה של סיבוב בחנות בגדים בה כל הבגדים מוצגים לנגד עינינו אך ארון דלתות מאפשר דברים אחרים וחשובים לבעלי הבגדים

חילה, ארון עם דלתות מונע את הצטברות האבק בבגדים הביתיים אותם אנו לובשים. לא הרבה חושבים על כך אך בגדים מושכים אליהם המון אבק ובעצם הצטברות האבק מלכלכת את הבגדים שלנו ודורשת מאינו לאחר תקופה מסוימת לנקות ולכבס אותן שוב.

בנוסף, ארון עם דלתות מתאים לרוב בתי האב בישראל ובעולם. נכון שלעשירים מביננו שלהם יש חדר ארונות גדול ארון ללא דלתות יכול להתאים, אך לרובנו ארון הבדים נמצא ליד המיטה בחדרנו ואין אנו רוצים לראות את הבגדים שלנו כל שהותנו בחדר. ארון דלתות מספק את תחושת הסדר והניקיון החשובים לנו בעת השהייה בחדר המיטות.

סוחבים ארון, הרמה
כל אחד והארון המתאים לו

נראה כי ארונות ללא דלתות אמנם היוו חדשנות מסוימת בעולם הריהוט. ארונות אלה יצרו מציאות חדשה של עיצוב הארונות הביתיים ומשכו רבים לקנות אותם. אך, בסופו של יום הובן לרוב האנשים כי היתרונות של ארון עם דלתות עדיין גוברים על יתרונותיו של ארון ללא דלתות.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *