הגיע הזמן להכיר את אוסף מותגי הרהיטים שמשגעים את העולם

עיצוב תכלת

קשה לנו לדמיין בית חסר ריהוט, ולמעשה בכל בית, מסעדה או משרד יהיה קיים ריהוט מסוים. השכיחות הרבה של פריטי ריהוט מחייבת למעשה את קיומם של מותגי ריהוט רבים ברחבי העולם ובישראל. ריכזנו עבורכם את מותגי הרהיטים שנמכרים בישראל.

אם אתם מחפשים רהיטים וודאי תרצו לשמוע על מותגי הריהוט שנמכרים בישראל. לא משנה אם אתם מחפשים ריהוט למשרד, לבית או לעסק – כדאי שתכירו את המותגים השונים. על ידי היכרות עם המותגים השונים תוכלו לבחור את הרהיטים שמתאימים לכם תוך ביצוע השוואת מחירים אפקטיבית ורכישה במחיר אטרקטיבי. אז אילו מותגי רהיטים נמכרים בישראל ואיפה כדאי לרכוש אותם? מיד תגלו.

 

Roche Bobois Paris

Roche Bobois Paris הוא אחד המותגים הבינלאומיים המוערכים ביותר. החברה פועלת כבר למעלה מחמישים שנה בהן היא מפתחת רהיטים איכותיים כל העת. כל רהיטי החברה הם פרי פיתוחם של מעצבים, יצרנים וחברת Roche Bobois. אחת לשישה חודשים מוציאה החברה קולקציה חדשה בעלת שני סגנונות מרכזיים: סגנון מודרני עכשווי ומלא נוכחות וסגנון אירופי קלאסי עתיק יותר. וודאי תשמחו לדעת שרהיטים ומערכות ישיבה של החברה נמכרים במספר גדול של חנויות ברחבי העולם וגם בישראל.

רהיטי RocheBoboisParis

Leolux

חברת Leolux נוסדה בשנת 1934 בהולנד. היא החלה כחברה קטנה, אך בתוך שנים ספורות נהייתה לאחת החברות המובילות באירופה בתחום עיצוב הרהיטים. החברה משלבת בין יכולות טכנולוגיות מתקדמות, סגנון עיצובי יוצא דופן ותפיסת עולם חדשנית.

אחד העקרונות החשובים בעיצוב הרהיטים של החברה הוא הדגש על הנוחות. החברה יוצרת שיתופי פעולה בין אמנים למעצבים כדי ליצור ריהוט מעוצב בצורה חדשנית ואמנותית אך גם פונקציונלית ונוחה במיוחד.

 Design2easy

בין הישראליות ניתן למצוא את Design2easy המתמחה בארונות ומכירה באינטרנט.
אחד העקרונות החשובים בבניית הארונות של החברה הוא דגש על הנוחות. Design2easy יוצרים את ארונות ההזזה שלהם תוך הסתכלות על האסכולה המודרנית, שקיום נחשבת חוד החנית כשמדובר בעיצוב משולב עם נוחות.
דיזיין 2 איזי
אתר חברת design2easy

Fendi Casa

קולקציית Fendi Casa נוסדה בשנת 1989 והיא חלק מחברת FENDI האיטלקית. זוהי קולקצייה ייחודית המתרכזת בפריטי ריהוט יוקרתיים בשילוב חומרי גלם טבעיים. רהיטי המותג מעוצבים בצורה כזו שיהוו הלבשה מחודשת לחדר המרוהט. מעצבי המותג מתייחסים אל מרחב המגורים כאל חלל מסוגנן בו יש להקפיד על כל פרט ופרט. החברה משתמשת בחומרי גלם מובילים ושימוש בפרוות כבש, שועל, מינק ועוד.

פנדי קאסה
רהיטי היוקרה Fendi Casa

Kagan

המותג Kagan הוא מפרי פיתוחו של המעצב Vladimir Kagan שנפטר בשנת 2016. הוא היה אחד המעצבים המשפיעים במאה השנים האחרונות, ונודעות בעיקר הספות בעלות הקימורים שהוא עיצב. הוא שילב פיסוליות ומינימליזם, ורהיטי החברה שלו מייצגים את העיצוב אותו הוא יצר.

קאגאן
לוגו החברה

 

Porada

חברת Porada היא חברה איטלקית שהוקמה בשנת 1968 במטרה להרחיב את העסק המשפחתי שהתמקד בייצור כסאות. כבר מראשית דרכה התבססה החברה על עיצוב פריטים מעץ, וכיום מתמקדת החברה בשילוב עץ וחומרים נוספים כמו זכוכית, מתכת ועוד.

רהיטי החברה משלבים אלגנטיות, דיוק ואלמנטים דקורטיביים כמו כורסאות שולחנות ועוד. החברה ידועה ביציבות הרבה של מוצריה ובאריכות ימיהם. אם אתם מחפשים רהיטים איכותיים ואמינים במיוחד חברת Porada עשויה להיות הבחירה הטובה עבורכם.

BEAU and BIEN

ריהוט לבית לא כולל רק ספות וכיסאות וגם התאורה היא חלק אינטגרלי מהריהוט. חברת BEAU and BIEN עוסקת ביצירת גופי תאורה בעלי עיצוב יוצא דופן וטכנולוגיה מתקדמת. בין השאר החברה מספקת גופי תאורה אלחוטיים, ניידים ונטענים הפועלים לאורך שעות רבות איפה שתבחרו.

 

Cabiate

חברת Cabiate הוקמה בשנת 1974 בעיירה קטנה בצפון איטליה ומציעה פריטים ייחודיים בעיצובים קלאסיים. רהיטי החברה מעוצבים בהשראתם של פריטים עתיקים ומגלמים שילוב בין אמנים וותיקים ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר.

החברה מספקת מגוון עצום של מוצרים בעיצובים מרהיבים ושימוש בבדים איכותיים, קונסטרוקציות עץ ייחודיות והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. אם אתם מחפשים קלאסיקה אירופאית יוקרתית היישר לסלון הישראלי שלכם רהיטים של חברת Cabiate יהיו הבחירה שלכם.

 

Deknudt Decora

האם נשמע לכם הגיוני שאתם משקיעים כל כך הרבה כסף בריהוט איכותי ומיוחד ובסוף רוכשים מראה בסטוק? חברת Deknudt Decora הבלגית היא אחת החברות המובילות בעולם בעיצוב מראות. המראות של החברה מעוצבות במגוון עיצובים מודרניים שיעניקו לחלל שלכם עומק בלתי צפוי.

השילוב בין מראה שמשקפת את החלל ומסגרת מיוחדת יכולות להוסיף לכל בית ובחירה של מראה נכונה ומתאימה תעשה את זה בצורה הטובה ביותר. צוות המעצבים של בחברה מעודכן בטרנדים החמים ביותר ומעצב מראות בעיצובים פרוצי דרך בתחום.

החברה שולטת במגוון שיטות ייצור ויכולה לספק מראות בעיצובים מיוחדים ומגוונים. השילוב בין טכנולוגיה חדשנית וטכניקות מסורתיות מאפשר לחברה לספק מוצרים חדשניים בעלי עיצוב בלתי נשכח וגימור מושלם.

BELFAKTO

חברת הנגרים הגרמנית Notte ענתה על הדרישה לשולחנות חדשניים ביצירת מותג מצליח בשם BELFAKTO. השולחנות של החברה אמנם משמשים מבחינה פונקציונלית כשולחנות, אבל הם הרבה יותר מכך. שולחנות החברה הם למעשה פסלים מתוחכמים שמלבד האפשרות להניח עליהם חפצים משמשים כפריט עיצובי מיוחד בכל חלל.

טכנולוגיית הייצור של החברה משלבת מסגרות עץ מלא שיוצרות רהיטים חזקים ומוצקים במיוחד אך בה בעת גם בעלי מראה מעודן. השולחנות עשויים עצי אלון, דובדבן ואגוז וניתן גם להזמין שולחנות מעצים אחרים.

 

BENTLEY

BENTLEY הוא מותג אנגלי קלאסי שמשלב ברהיטיו טוויסט מודרני. השילוב הזה יוצר סגנון אלגנטי היורד לפרטים הקטנים ביותר. ברהיטי החברה משולבים חומרים ייחודיים ואיכותיים כמו משי וקשמיר בנוסף לחומרים בסיסיים יותר כמו זכוכית ועץ- מה שיוצר פריטים ייחודיים שמתעלים לכדי דרגה של יצירת אמנות.

bentley furniture
חברת bentley furniture

Woodnotes

Woodnotes היא חברה דנית שנוסדה בשנת 1987 השואבת השראה מנופי פינלנד הייחודיים ומשתמשת בחומרים פיניים גולמיים. זו החברה הראשונה בעולם שעשתה שימוש מודרני בחוטי נייר כדי לעצב טקסטיל לבית ועם השנים היא הוסיפה מוצרים חדשים ומעודכנים. החברה מוכרת בעיצובים האלגנטיים שלה ובאיכות הבנייה של מוצריה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *