כמה עולה מערכת ישיבה לסלון? בדקנו

מערכות ישיבה

הסלון הוא אחד מהאזורים הכי חשובים בבית

אין זה מפתיע שמערכת ישיבה הפכה לאחד ממוצרי הריהוט הפופולריים ביותר. מערכת ישיבה איכותית, בין אם מדובר בפינתית או לחלופין אחת מבין מערכות ישיבה מעור או מערכות ישיבה מבד למשל, יכולה לפעמים להיות ההבדל בין חווית אירוח נעימה וטובה לעוד סתם מקום בו יושבים בחוסר מעש. מכיוון שקניית מערכת ישיבה עשויה להיות הוצאה כלכלית לא קטנה, יצאנו לבדוק מה העלויות של מערכת ישיבה. על מנת לעשות זאת, השווינו בין ארבע מערכות ישיבה – מערכת ישיבה פינתית, מערכות ישיבה מעור, מערכות ישיבה מבד וכן מערכת ישיבה מבד רחיץ.

מערכת ישיבה פינתית

מערכת ישיבה פינתית היא שימושית במיוחד. בגלל שלעתים קרובות מדובר בעצם במעין חיבור בין ספה רגילה לספה פינתית, מערכת ישיבה פינתית מספקת לא מעט גמישות ומאפשרת לסדר את חלל הסלון באופן יחסית גמיש ומודולרי. אחד היתרונות הגדולים ביותר של מערכת ישיבה פינתית הוא העובדה שטווח המחירים שלה הוא יחסית רחב וגמיש. כך, הדבר מאפשר גמישות גדולה ומספק יתרון משמעותי של מערכת ישיבה פינתית, אשר יכולה גם לתרום לעיצוב הסלון וגם להתאים מבחינת רמות המחיר למגוון רחב של אנשים.

ככלל, המחיר ההתחלתי של מערכת ישיבה פינתית יהיה לרוב כ-1,000 ש"ח, ובדגמים המעוצבים והיוקרתיים ביותר המחיר עשוי לטפס ל-4,000 ש"ח ומעבר עבור מערכת ישיבה פינתית.

מערכת ישיבה פינתית
מערכת ישיבה פינתית

מערכות ישיבה מעור

לעתים מסויימות מערכות ישיבה מעור עשויות להיות כחלק ממערכת ישיבה פינתית ולעתים מערכות ישיבה מעור עשויות להגיע בעיצובים מיוחדים ויוצאי דופן. עבור אלו שהדבר חשוב להם, יש לשים לב שמערכות ישיבה מעור יהיו עשויות מעור אמיתי ולא מדמוי עור. זאת משום שבחלק מהמקומות מערכות ישיבה מעור יהיו עשויות בעצם מחומר דמוי עור. מערכות ישיבה מעור נהנות מדימוי יוקרתי, עיצוב ברמה גבוהה וכן נוחות ישיבה גבוהה. על כן, אין זה מפתיע שמחיריהן של מערכות ישיבה מעור עשוי להגיע ל-6,000 ש"ח ומעלה, דבר שיש כמובן לקחת בחשבון בעת קניית אחת מהאפשרויות השונות הקיימות בתחום של מערכות ישיבה מעור.

מערכת ישיבה מעור
מערכת ישיבה מעור

מערכות ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד נחשבות במידה רבה למערכות ישיבה "קלאסיות". בניגוד למערכות ישיבה מעור שתמיד נחשבו יוקרתיות יחסית, או מערכות ישיבה כמו מערכת ישיבה פינתית, מערכות ישיבה מבד נחשבו מאז ומתמיד למעין פתרון ביניים המתאים לכל המשפחה. יתרה מכך, בד נחשב בעיני רבים לחומר נעים במיוחד, וכזה המתאים לישיבה ממושכת. כל אלו ביחד הפוכים מערכות ישיבה מבד למוצר נגיש יחסית, ובטווח מחירים של כ-3,000 ש"ח, מערכות ישיבה מבד מתאימות למשפחות רבות כבחירה שלהן של מערכת ישיבה.

מערכת ישיבה מבד
מערכת ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד רחיץ

מערכות ישיבה מבד רחיץ נהנות מהיתרון של יכולת נקיון מהירה וגבוהה, דבר אשר הופך אותן לאטרקטיביות עבור משפחות רבות. כך, בניגוד למערכות ישיבה מעור, קל הרבה יותר להסיר מהן כתמים בפשטות ובקלות. על כן, גם המחיר של מערכות ישיבה מבד רחיץ הוא מעט יותר גבוה מזה של מערכות ישיבה מבד "רגילות", ולרוב עומד על ממוצע של כ-4,000 ש"ח.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *