רגע לפני הקיץ, היכן מתארגנים על ציוד קמפינג וטיולים?

ציוד לקמפינג

רכישת ציוד מחנאות איכותי היא תחנת חובה בדרך לכל טיול. כשמזג האוויר כבר מתחיל לאותת על בוא הקיץ, זה בדיוק הזמן להשלים את החוסרים

השמש מתחילה להציץ לעתים קרובות יותר, הטמפרטורות עולות, ועבור חובבי טיולים זה אומר רק דבר אחד – אפשר להתחיל לתכנן את הקמפינג הבא! טיול מחנאות הוא פעילות נהדרת שמתאימה לזוגות ולמשפחות בכל גיל, ואצלנו בישראל אפשר למצוא פינות נפלאות לקמפינג בלי להתרחק יתר על המידה. 

עם זאת, כמו שאתם יודעים אם כבר יצאתם לטיול או שניים, יציאה אל השטח מחייבת היערכות לכל סיטואציה. כדי לוודא שאתם מוכנים לכל רגע, מומלץ להכין רשימה של ציוד קמפינג הכרחי, כדי להבין מה יש לכם ומה צריך להשלים. בשונה מטיולים עירוניים, בטיול שטח אנחנו לאו דווקא נמצאים בקרבה למרכזי קניות שיאפשרו להשלים ציוד חסר במידת הצורך. בשעה שחלק מהחפצים הם תוספת נחמדה, אחרים עשויים להיות מצילי חיים ואסור לוותר עליהם. 

אוהל קמפינג

איזה ציוד טיולים נחוץ עבורי?

ציוד מחנאות מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות – ציוד חובה וציוד רשות, כאשר הפריטים בכל רשימה משתנים בהתאם לאופי הטיול, הסביבה, מזג האוויר, כמות האנשים ומשך הזמן שאתם צפויים להימצא בחוץ. בנוסף לשתייה מספקת ותיק עזרה ראשונה, תזדקקו גם לתיק גב שיכיל ביגוד חלופי, כובע, כריך, מטען נייד וכדומה.

אם אתם מתכננים לבשל ולאכול בחוץ, תזדקקו לציוד כמו סכו"ם, צלחות וסירים, ובחלק מהמקרים גם לכיסאות ושולחן פיקניק מתקפל. עבור לינה בשטח, תצטרכו לקחת אתכם אוהל מתאים, שק שינה, וציוד שיעזור לכם להעביר את הלילה כמו פיג'מות, מברשת ומשחת שיניים וחומר דוחה יתושים. 

משלימים את כל הציוד הנחוץ במקום אחד

בחירה במקום הנכון לרכישת ציוד קמפינג היא משמעותית מאוד, מאחר שקל לטעות ולרכוש פריטים שלא מתאימים לצרכים שלכם. אוהלים למשל, נבדלים זה מזה לא רק בגודל אלא גם בחומר, בפתחי האוורור ואפילו במאפיינים נוספים כמו למשל סינון קרינה. מטיילים שרוצים להיות מוכנים לקיץ לפני כולם, להיחשף למגוון סוגי ציוד מחנאות ולקבל ייעוץ מקצועי, כבר יודעים שהכתובת לפנות אליה היא אחד מסניפי דקטלון.  

רשת דקטלון היא רשת ספורט שהחלה את פעילותה בצרפת וכיום כוללת למעלה מאלף סניפים ברחבי העולם, בהם ארבע חנויות גם בישראל. בכל סניף, בין אם מדובר בראשון לציון או בתל אביב, תמצאו מחלקות ריצה, שחייה, גלישה, רכיבה, סקי ועוד, לצד מחלקה גדולה לציוד קמפינג. מאחר שטיול מוצלח בנוי על שילוב בין הפריטים הגדולים לקטנים, תוכלו למצוא בדקטלון הכול – החל מערכת עזרה ראשונה ופנס ראש ועד לכיסאות קמפינג ואוהלים איכותיים במיוחד. 

סמל האיכות של דקטלון מגיע לצד מחירים אטרקטיביים, שהופכים כל רכישה למשתלמת אפילו יותר. והחדשות הטובות הן שאם אין לכם זמן או יכולת להגיע לחנות – דקטלון מגיעים עד אליכם. באתר הרשת תוכלו למצוא את כל המוצרים המובילים, עם משלוח ללא מעלות ברכישה מ-200 ₪ ומעלה. כמו כן, תוכלו לעבור בסניף הקרוב אליכם כדי לאסוף את ההזמנה המוכנה. עם כל כך הרבה יתרונות, פלא שכולם כבר רוצים לצאת לטייל?

רשימת ציוד לקמפינג

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *