המקומות בהם תמצאי את בגד הים המושלם לקיץ 2020

מחפשת את בגד הים שילווה אותך בעונה הקרובה? סימנו עבורך כמה חנויות ואתרי קניות מובילים, שיאפשרו לך להגיע לחוף הכי מוכנה שיש

במבט ראשון זה אולי יישמע מעט משונה, אבל דווקא בתקופה שמאופיינת במבחר כל כך רחב של בגדי הים, חיפוש בגד ים לנשים יכול להפוך לחוויה מורכבת במיוחד. הסיבה לכך היא שנוכח האפשרויות הרבות קל מאוד להתבלבל, לבזבז זמן במקומות הלא נכונים ולהתפשר על בגד ים שלא באמת מתאים לנו. אם גם את מסתכלת על ההיצע של בגדי ים 2020 ולא יודעת איפה מתחילים, החלטנו לעזור לך עם כמה אפשרויות. ספרי לנו מה הצרכים שלך, הסגנון של הבגדים בארון שלך ונספר לך מה מתאים לך.

למי שמחפשת גזרות קלאסיות שמשדרות קלילות ונוחות

מחפשת בגד ים צבעוני ושמח, בגזרה קלאסית ולא מתאמצת ומבד הכי נוח שיש? כזה שיאפשר לך לצאת לחוף בלי יותר מדי היערכות? כדאי לך להכיר את ההיצע של הודיס. הרשת שכבר הוכיחה את היתרון שלה בעולם הבייסיק, נערכת לקיץ עם שלל בגדי ים שעושים הרבה כיף בעיניים. ביקיני, בגדי ים שלמים, בגוון אחד או במבחר צבעים לוהטים. מתאים למי שאוהבת את הקיץ שלה צבעוני ושמח, ומחפשת בגד ים שהיא לא תרצה להוריד לרגע.

בגד ים לנשים
הגזרה הקלאסית

למי שמחפשת בגד ים בטווח מידות רחב

נשים שמחפשות בגדי ים מחטבים או בגדי ים לחזה גדול, עלולות עדיין להיתקע לפעמים עם היצע מצומצם. במצבים כאלה אתרים ברשת לחלוטין מצילים את המצב, וייתכן מאוד שבדרך אל החוף תרצי לעבור ב-Bravissimo. החנות המקוונת הזו פונה לנשים במידות חזה D ומעלה, וכוללת מבחר רחב של בגדי ים בכל צבע או גזרה שתוכלי להעלות על הדעת. 

אופציה נוספת, למי שמעוניינת בבגד ים מיוחד שהיא לא תפגוש על החוף, היא לגלוש ל-Modcloth. מדובר באתר שידוע בבחירות הביגוד הייחודיות שלו ובטווח מידות רחב במיוחד, ולמרות שהוא לא זול – חובבות השופינג המקוון מעידות על פריטים באיכות שלגמרי שווה לבחון.

למי שרוצה ליהנות על החוף במחיר ידידותי

אם המטרה שלך בקיץ היא ליהנות ממבחר בגדי ים רחב ואת מעוניינת להימנע מבזבוז כסף על כמות מצומצמת, כנראה שתרצי לגלוש ל-SHEIN. מדובר באתר ביגוד שמציע לא מעט אפשרויות של לבוש, הנעלה ואקססוריז, וכולל גם קטגוריית בגדי ים רחבה. המחירים ידידותיים מאוד וקיימים לא מעט מבצעים על פריטים שונים, אבל חשוב לקרוא ביקורות על כל מוצר, להתבונן על התמונות ולשים לב לטבלת המידות. אם את מוכנה להרפתקה ורוצה להשקיע זמן, את עשויה להתמכר לכל מה שיש לאתר הזה להציע.

בחורה על אבוב בחוף
במחיר הכי משתלם

למי שרוצה ליהנות מאינסוף אפשרויות

לא בטוחה מה את רוצה אבל יודעת שברגע שתראי את האחד "תתאהבי" בו? אין ספק שהכתובת שלך היא ASOS. תוכלי למצוא כאן בגד ים לנשים במחיר ידידותי וגם מבחר בגדי ים של מעצבים, בגד ים שלם וביקיני קטנטן, ואפילו בגד ים זוגי עבורך ועבור בן הזוג. היתרון באתר הזה הוא באפשרות לקבל המלצות על המידה המתאימה לך, ולסנן את התוצאות שפחות רלוונטיות מבחינתך באמצעות מנוע החיפוש. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *