בגלל רוכסן לא זורקים תיק! כך תוכלו לתקן בקלות רוכסן שבור

תיק מעוצב

הרוכסן נתקע או נשבר? הטיפים הפשוטים הבאים יעזרו לכם להציל תיקים אהובים ולהמשיך להשתמש בהם ללא שום בעיה

יש מגוון שיטות לתיקון רוכסן שבור של תיק.

רוכסנים עוזרים לנו לשמור על החפצים היקרים ללבנו במקום בטוח, אבל משום מה יש להם נטייה מרגיזה להישבר ולהיתקע ברגע הכי לא מתאים. אם בעבר מצב כזה היה גורם לנו לזרוק את התיק שאהבנו, מאז שגילינו את הטיפים הבאים הצלחנו להציל כמה תיקים ששכבו בארון. אחרי שנוכחנו לדעת שהם באמת עובדים, הגיע הזמן לחלוק אותם גם אתכם. ואגב, הם מתאימים גם למעילים ולכל פריט אחר שיש לו רוכסן שהפסיק לתפקד.

איך לתקן רוכסן של תיק?

הטיפ הזה זכה לאינספור מחמאות, מה שמוכיח שלפעמים הפתרונות הפשוטים ביותר הם גם היעילים ביותר. כל מה שנחוץ לכם עבורו הוא מזלג (כן כן, אתם לא טועים), ומספר תיקים בעלי רוכסן בעייתי. לרוב, במקרה של תיקים האשמה תהיה בראשו של הרוכסן, שהתנתק ממקומו לחלוטין או באופן חלקי. 

אז מה עושים? סידרנו את תוכנית הפעולה לשלבים:

  1. שולפים את ראש הרוכסן.
  2. מלבישים אותו על שיני המזלג באופן שכל שן תיכנס לחלק אחר בבסיסו. 
  3. מכניסים אל צדו השני של ראש הרוכסן את השיניים שהתנתקו ממנו.
  4. מושכים את המזלג ורואים כיצד הרוכסן חוזר למקומו!

ומה קורה אם הרוכסן תקוע?

כמו שכולנו יודעים, רוכסנים עשויים לעשות לנו גם לא מעט "טריקים" מעיקים. הם נתפסים בשוליהם של תיקים, מסרבים לשחרר או לא נפתחים עד הסוף. מצבים כאלה הם לפעמים מאתגרים יותר, כי אנחנו חוששים להרוס את התיק או לקרוע את הרוכסן. במצב כזה, כדאי לנסות לשפשף כנגד האזור התקוע חתיכת סבון, שעשויה לסייע בפעולת השחרור. 

במצבים מורכבים יותר וכאשר מדובר על תיקים יקרי ערך, ייתכן שתרצו לפנות אל תופרת כדי לתפור רוכסן חדש ולהימנע מלחשוש מפגיעה בשלמות הבד. כך או כך, קיימות דרכים מגוונות לשמור על תיקים ואין צורך להזדרז ולזרוק אותם לפח לפני שמנסים את כל האפשרויות.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *