איך בוחרים כובעים לקיץ?

כובעי קש על מתלה

אחד מפריטי החובה במדינה חמה כמו שלנו הוא כובע שיעזור לנו בהגנה מפני השמש. למרבה המזל, ריבוי הסגנונות והמבחר הרחב הופכים כובעים לאביזר אופנתי ומלא בסטייל. כך תבחרו את הכובע שלכם

אישה לובשת כובע קש לבן עם סרט שחור

בילוי בחוף הים, מפגש עם חברים על הדשא או אפילו הליכה ברחוב הן כמה מהפעולות שחושפות אותנו לשמש לאורך היום. חשיפה מוגזמת לקרני השמש עלולה להוביל לפגיעה בעור ולהזדקנות מוקדמת שלו, ולכן חשוב מאוד למרוח קרם הגנה ולחבוש כובע – בייחוד בחודשי הקיץ. לשמחתנו, בחירת כובעים היא כבר מזמן לא מטלה מייגעת, שכן ניתן למצוא בחנויות ובאתרים מבחר שלם של כובעים יפים שרק מחכים לקונים. אבל איך מקבלים את הבחירה המתאימה? אלה הטיפים שלנו בעניין:

  • חשבו על הנוחות – כובעים נועדו לחצוץ ביניכם לבין השמש, אבל חשוב שהם יהיו עשויים מחומרי גלם "נושמים" ולא מכבידים כמו למשל כותנה. כך תימנעו מהזעה מיותרת ותוכלו להרגיש במיטבכם לאורך כל היום. 
  • בחרו בסגנון שתומך בהגנה – כובעים בעלי שוליים רחבים או מצחייה הם הבחירה המובילה. מי שצפוי לבלות בשמש זמן רב או שהוא רגיש במיוחד ונוטה להישרף, יכול לבחור כובע שכולל הגנה על העורף.
  • מדדו בהתאם – בדומה לבגדים, גם במקרה של כובעים לכל אחד מאיתנו מתאימה מידה שונה. אם אינכם בטוחים מה המידה שלכם ואתם רוכשים את הכובע אונליין, העדיפו כובעים שניתן להרחיב או להצר בהתאם לצורך. כובע קטן או גדול מדי יתקשה למלא את תפקידו, ויהפוך לחפץ נוסף ששוכב בארון ללא שימוש.
  • לכו עם הסגנון שלכם – היכולת לבחור כובעים בהתבסס על מבחר סגנונות, מאפשרת לכובע שלכם להתכתב עם ההעדפות של כל אחד. אם אתם מבלים בחוץ מדי יום, ייתכן שתרצו לרכוש מספר כובעים כדי להתאים כל כובע ללבוש ולאירוע שאליו אתם מגיעים. 
  • שימו דגש על האיכות – כובעים צריכים לעמוד באתגרים רבים, החל מחשיפה למי ים ועד לריצה בחוץ. אם אתם מחפשים כובע שיישאר אתכם תקופה ארוכה, העדיפו כובע איכותי מבית מותג מוביל שמציב סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לאיכות המוצרים שלו.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *