ארונות אמבטיה מעוצבים ופונקציונליים – המדריך שאסור לכם לפספס

חדר רחצה מעוצב

הפיכת חדר הרחצה למקום הרגוע ביותר בבית מתחילה בריהוט. אם אתם מחפשים ארונות אמבטיה מעוצבים, לא צריך להתפשר על הנוחות בתמורה למראה. אלה הדגשים בעזרתם תוכלו ליהנות מכל העולמות

יש האומרים שחדר האמבטיה הוא בין החללים הביתיים המאתגרים ביותר לעיצוב, ובצדק. על אף שמדובר בשטח קטן בהשוואה לחדרים אחרים, הוא צריך למלא מבחר פונקציות, לשמש את כל בני הבית ולהציע פתרונות שמתאימים לצרכים של כל אחד מהדיירים. במילים אחרות, אתגר לא קטן.

בבואכם לרהט את חדר הרחצה הבא שלכם, ארונות אמבטיה מעוצבים יהיו כנראה הבחירה העיקרית שתצטרכו לקבל. איך משלבים בין פונקציונליות לבין אסתטיקה בחלל קומפקטי? התשובה פשוטה משחשבתם. כיום תוכלו למצוא רשתות מובילות שמתמחות בכל מה שנחוץ לחדר הרחצה, מהריצוף, דרך המקלחון ועד לארונות שישתלבו בסביבה החדשה. 

ארון אמבטיה מעוצב
כשמדובר בארונות אמבטיה, חשוב לא להתפשר על הנוחות והפונקצוינליות.

שניגש לבחירה?

כדי שתהיו שלמים עם ההחלטה שלכם לאורך זמן, אלה כמה מהדברים שחשוב להקפיד עליהם בבואכם לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים ונוחים:

האחסון – ארונות אמבטיה אמורים בראש ובראשונה לספק שטח אחסון שימנע בלגן מיותר. כך שלפני שאתם בוחרים ארון חדש, נסו להבין אילו מוצרים תרצו לאחסן ובהתאם לכך העריכו את כמות המגירות והמדפים שתזדקקו להם. חלק מהאנשים מעדיפים שילוב בין חללי אחסון פתוחים וסגורים, אחרים מעדיפים אחסון סגור מאחורי דלתות.

אופן הפתיחה – ארונות נפתחים ונסגרים לעתים קרובות, דבר שעשוי להביא לרעש ועם הזמן גם לפגוע בדלתות ובמגירות. העדיפו ארונות אמבטיה מעוצבים שכוללים מנגנוני טריקה שקטה, בכדי להפוך את חוויית השימוש לנוחה יותר ולהאריך את אורך חיי הארון עצמו.

העמידות – חדרי האמבטיה הם סביבה לחה, שלא כל פריט ריהוט יצליח לשרוד בה בהצלחה. ארונות אמבטיה מעוצבים שעשויים מחומר שאינו עמיד ללחות ורטיבות, יאבדו במהירות מהמראה שלהם. 

עומד או תלוי – חלקנו מעדיפים ארונות אמבטיה עומדים בעלי רגליים, ואילו אחרים מחפשים ארונות אמבטיה מעוצבים באפקט "מרחף", שמחוברים אל הקיר. היתרונות של ארונות מרחפים הם שקל יותר לנקות את הרצפה שמתחתם, ובנוסף ניתן להשתמש באזור הזה לאחסון פריטים במידת הצורך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *