ארונות הזזה הפריט החם של שנת 2017

עיצוב, כחול

עם התפתחות הטכנולוגיה והקדמה, ניתן לראות כי קיימת מהפכה בכל הנוגע לתחום הרהיטים לבית. אחד מהרהיטים החשובים והפונקציונליים ביותר שכל אחד צריך בביתו, הוא כמובן ארון בגדים.

ארונות בגדים הם כבר ממזמן לא הארון המסורתי והישן שאנו מכירים. בין אם מדובר בארון קיר, או בארון בגדים רגיל, ניתן לומר בפה מלא כי כל דגמי הארונות עברו שינוי משמעותי, וכעת הם חדשניים יותר, עדכניים יותר ובקיצור – הרבה הרבה יותר.

כמו כל דבר בחיים, במיוחד בעידן של חיי שפע, גם ארונות מגיעים במגוון רחב של סגנונות. קיימים ארונות בעלי דלתות פתיחה, ויכולים להגיע בגדלים שונים, וכן קיימים ארונות הזזה אשר להם דלתות הנפתחות בהזזתן ימינה ושמאלה, וגם יכולים להגיע במגוון גדלים, בהתאם למספר הדלתות. כמו כן, גם ארונות פתיחה וגם ארונות הזזה, יכולים להוות כארונות קיר, הנמצאים כחלק אינטגרלי מהקיר, נייחים אשר לא ניתן להזיזם, וכן יכולים להיות ארונות נפרדים, אשר ניתן להזיזם ממקום למקום (לאוהבי השינויים שבנינו). עם זאת, יש לציין כי ארונות קיר אמנם נייחים, אך חוסכים מקום רב של אחסון, ומפנים יותר מרחב בחלל בו הם מוצבים.

לאחרונה, ארונות הזזה עברו שינוי משמעותי, והפכו לפופולריים במיוחד. זאת בעקבות העיצובים החדשניים שלהם והטכנולוגיה המתקדמת שבעזרתה הם פותחו. כך למשל, ניתן למצוא כיום ארונות הזזה בעלי מנגנון פתיחה של דלתות מחרפות, השומר מפני פציעות של ילדים אשר יזיזו את הדלתות. הדלתות המרחפות למעשה גורמות לדלתות הארון לנוע בקלות, באמצעות דחיפה קלה עם היד או הרגל, הן שקטות ואינן נשמעות או חורקות, וכן בעלות מנגנון מובנה בטיחותי.

ארונות הזזה נחשבים ארונות איכותיים במיוחד, שכן הם יכולים להיות עשויים מעץ חזק ועמיד (רצוי עץ סנדוויץ') או מזכוכית עדינה יפיפייה, המעניקה לארונות הזזה מראה עדין, נקי, ובעל עיצוב מתמשך המתאים לשאר חללי הבית. נוסף על כך, בשונה מארונות פתיחה רגילים, מתאפיינים ארונות הזזה בעיצובים אישיים במיוחד, אשר יעניקו לארון שלכם מראה ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר. כך למשל, במידה ותבחרו בארונות הזזה בעלי דלתות מזכוכית, תוכלו לעצב את אחת הדלתות על פי טעמכם האישי, להוסיף עיצוב מיוחד, הדפס או ציור ובכך להעניק לארון את הטאצ' הסופי שלכם.

כמו כן, תוכלו להוסיף על אחת מדלתות ארונות ההזזה מראה אשר תתפרס על כל שטח הדלת, ותהווה מקום נפלא לבחון את עצמכם כאשר אתם מודדים את הבגדים שבתוך הארון. כך גם תוכלו להרוויח מראה ענקית אשר תשקף את כל הגוף שלכם, וגם תוכלו לחסוך מקום בחדר להצבת מראה. אופציה נופסת לשלב בארונות הזזה הינה הוספת טלוויזיה הבנויה בילט איט בתוך הארון עצמו, במקום מיועד וספציפי עבורה, ובכך תוכלו גם לחסוך מקום, וגם להנות מעיצוב ריהוט לטלוויזיה ייחודי ומעניין.

לצפיה במגוון רחב של ארונות הזזה ניתן להכנס לארונות הזזה באתר דייזין2איזי או אתרי חברות ריהוט דומות

סוגי דלתות של ארונות הזזה

כיום לא ניתן להתעלם מטרנד ארונות ההזזה שפרץ אלינו בסערה. מדובר למעשה בארונות בגדים משודרגים, אשר מחליפים את הארון המסורתי והישן בעל דלתות הפתיחה הרגילות. ארונות הזזה משדרגים את כל מראה הבית בגלל הנוכחות העצומה שלהם, מעניקים מקום רב יותר לאחסון, נוחות מירבית, וכן אופציה לאור רב לחדור אל מדפי הארון.

ארונות הזזה הפכו עם השנים ליותר ויותר פופולריים בקרב רבים בארץ ובעולם כולו, וכעת הם נחשבים כפריט עיצובי חשוב ומרכזי מאוד. סוגי העיצובים של ארונות הזזה הם רבים ומגוונים, ואף לעיתים ניתנים על פי טעמו האישי של כל רוכש. מנגנון דלתות ארונות הזזה הוא פשוט: הדלתות זזות ימינה או שמאלה לפתיחה, ובכך גורמות למקום פנוי רב יותר בחלל החדר.

למי שמעוניין לרכוש ארון בגדים חדש, אין ספק שארון הזזה הוא הפתרון המושלם. ארונות הזזה מגיעים בגדלים שונים, המותאמים לשלל סוגים של חדרים. עם זאת, כאשר אתם מגיעים לרכוש ארון הזזה חדש לחדר השינה שלכם, מומלץ לדעת את סוגי הדלתות השונים, ולבוא מוכנים מראש, על מנת לא ללכת לאיבוד מהמבחר הרב הקיים.

לכן, תוכלו להעזר ברשימה הבאה, אשר תפרט לכם את סוגי הדלתות השונות הקיימות בכל דגם של ארון הזזה:

  • דלתות "רגילות" – דלתות אלה הן הדלתות המסורתיות, אולי האסוציאטיביות שעולות לנו לראש כאשר אנו מדמיינים ארון הזזה. דלתות אלה נפתחות במנגנון הסליידר הרגיל של ארונות הזזה, והן מהוות כדגם הקלאסי של ארונות אלה.
ארון הזזה, צבע עץ
ארון הזזה דלתות רגילות צבע עץ
  • דלתות מחרפות – בארונות הזזה מסוג זה, דלתות מחרפות אמנם נפתחות באותה צורה של דלתות הזזה, אך קיים בהם טוויסט – הן בעלות מנגנון "ריחוף", אשר גורם לדלתות להיפתח בצורה קלילה ובכך גורמת להראות כאליו הן מרחפות באוויר. דלתות הזזה מרחפות הן קלות במיוחד לפתיחה ולסגירה, עד שניתן לסגור אותם בתנועה קלה של היד או הרגל. כך למשל, אם אתם מחזיקים חפצים רבים בידיים, תוכלו להשתמש ברגל שלכם כדי לפתוח את הדלתות.
ארון דלתות מרחפות
ארון הזזה עם דלתות מרחפות
  • דלתות עם תמונה – אופציה נוספת לדלתות של ארונות הזזה אלה הן דלתות אשר מונחות על אותה מסילה, בקו ישר, ובכך בעצם ניתן לפרוס על כל הדלתות תמונה ענקית וליצור לארון מראה של יצירת אומנות. תמונה גדולה המשתרעת על שלוש הדלתות מעניקה מראה ייחודי לחדר השינה, ויוצרת אווירה הרמונית ומתמשכת.
תמונה, ארון הזהה
ארון הזזה עם אופציה לדלתות תמונה
  • דלתות זכוכית – אמנם רוב דלתות ארונות הזזה עשויות מעץ, אך לאחרונה ניתן להבחין בארונות הזזה בעלי דלתות זכוכית. חומר הזכוכית העדין והנקי משרה על חדר השינה שלכם אווירה שקטה ונינוחה. בנוסף לכך, תוכלו להדפיס ציור זכוכית על הדלתות וליצור להן מראה חצי שקוף או שקוף לגמרי.
  • דלתות עם טלוויזיה – במיוחד לחובבי הסרטים והסדרות (וגם לאלה שרוצים לחסוך מקום). ארונות הזזה בעלי דלתות טלוויזיה מהווים את החדשנות והקדמה. ניתן להטביע מסך טלוויזיה על דלתות הארון, בכך לחסוך מקום וליצור מראה ייחודי לשידת הטלוויזיה שלכם. דלתות בעלות טלוויזיה יוצרות מראה חדשני, מתקדם וטכנולוגי בחדר השינה.
ארן טלויזיה
ארון הזזה עם מיקום לטלויזיה
  • דלתות עם מראה – אחד הפתרונות הכי מגניבים שיש. תוכלו לרכוש ארונות הזזה בעלי דלתות אשר עליהם טבועה מראה המשתרעת לכל אורך דלת אחת מבין דלתות הארון. באמצעות כך, תוכלו גם לחסוך מקום בחדר לתליית מראה, וגם תקבלו מראה ענקית במיוחד, אשר תעניק לכם השתקפות מלאה של גופכם מכף רגל ועד ראש. כך שתוכלו להתרשם מהבגדים אשר נמצאים בתוך הארון, כאשר הם נמצאים על גופכם.
ארון עם מראה
ארון הזזה עם דלתות מראה – להרגשה רחבה יותר

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *