ארונות הזזה בהתאמה אישית לבית הלקוח

חולצה מכופתרת, ארון, סדר, חולצות

ארונות הזזה הם הארונות המשתלמים ביותר לרכישה היום. קראתם נכון, ארונות הזזה הם הארונות הכי משתלמים. מדוע?

 

משום שבמחיר של ארון פתיחה רגיל אתם מקבלים ארון שחוסך לכם המון מקום ומאפשר לכם להשאיר חדרים מרווחים לאחר ההתקנה. האם כל בית יכול לקלוט לתוכו ארון הזזה? באיזה אופן יכול ארון ההזזה להיקלט בבתים?

קליטת ארון הזזה בבית הלקוח למי זה מתאים?

הקליטה יכולה להתבצע בכל בית שיש בו את המידות המתאימות לארון, כמו בכל ארון אחר. בשונה מלא מעט ארונות פתיחה (אם כי לא מכולם), ארונות הזזה ניתנים להטמעה בתוך הקיר של הלקוח. החלק היחיד שייוותר חשוף הוא כמובן הדלת, מה שאומר כי הכנסת בגדים תהיה לתוך חלל הקיר, ולא לפניו. ברם, זה לא מובטח בכל בית. בבתים בהם כל הקירות הם קירות-תשתית, בהם עוברת תשתית חשמל ומים, לא ניתן יהיה לחצוב. גם בבתים בהם החציבה אפשרית, זה לא עומק אחיד בכולם. עומק חציבה של 60 ס"מ הוא משהו שניתן יהיה להתחיל לעבוד עמו, ולהטמיע בו ארון הזזה.

מהן העצות לרכישת ארונות הזזה עבור לקוח שלא ניתן לחצוב בקירות בתיו?

עבור לקוח כזה מומלץ לקנות ארונות הזזה. רק העובדה שהדלת היא דלת הזזה לא מזדקת חוסכת לכם מטרים לא מעטים של מקום פנוי. ברם, הלקוח צריך להתנהל בחוכמה עם ארונות הזזה שהוא רוכש במצבים כאלה. אנו ממליצים כי הם יהיו ארוכים, ואולי אפילו יכסו את הקיר כולו, אבל עם בטנה צרה, כלומר ללא ממד עומק ארוך. במצב כזה, אתם חוסכים בעומק הארון ומרוויחים ארון רחב ייעה בגובהו וברוחבו במקום זאת.

קולב, ארון , מתלה
קולבים לתליית חולצות/מעלים לשמירה על סדר הבגדים

מה עוד חשוב להתאים בארונות הזזה לבית הלקוח?

עיצוב – יש לבחור עיצוב ארונות הזזה כזה אשר ייראה כמו עיצוב הבית בצבעים ובצורות. בארונות חצובים בקיר הבחירה היא רק של הפאנל הקדמי. בארונות לא חצובים יש לברור היטב כל חלק וחלק בעיצובם.

חומרים ראויים – חובה לבחור ארון מחומרי ייצור שיחזיקו מעמד בבתיכם ויספקו עמידות רבתי, ללא יציאה מכיוון של הדלתות, או התמוטטות מדפים.

היקף תכולה – חשוב לבחור ארונות הזזה עם תכולה המתאימה לאחסון באותו בית-לקוח.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *